Zlatá burina, DAB/DABS

Žiadne komentáre
  Ahojte, keďže je studená a škaredá streda, samozrejme neviem čo so sebou a tak som sa rozhodol že pridám nejaký ten článok na môj blog. Rozmýšľal som, že o čom? Pár nápadov mi prebehlo hlavou, no nechcelo sa mi o nich práve dnes písať. No napokon mi na rozum prišiel "DAB". Prečo práve dab? No kým u nás sú hlavným hitom stále stokárske zrezané fľaše a podomácky porobené prebublávačky. Za veľkou mlákou, zo západu na východ spojených štátov amerických a rýchlosťou svetla, sa šíri "DAB/DABS"  


  Kde sa vzal? Tu sa vzal! Ako sa vzal? Základy lepšie povedané korene DAB-su sú v HASH-e. (Hashish, koncentrát konope, okolo 30-45% THC). Prečo bolo treba vymyslieť DAB? Povedzme si že Hašiš nevyzerá najlepšie, nemá bohvie akú povesť, nebol obľúbený u pacientov a v poslednej rade sa pripisoval smažkám.


  Predsa len DAB vie vyzerať aj veľmi roztomilo :) Takže už vieme že DAB je koncentrát konope, konkrétne označovaný BHO (Butane Hash Oil). Okrem krásy, nechýba ani počet percent %THC, je to okolo 80%THC. Čo už je pekná pecka, ak si zoberiete svojho prepoteného dealera ktorý vám tlačí super outdoor ktorý ma priemerne 7% thc, ak som to ešte neprehnal. Potom možno nejaké indooooore, lampovice a podobne. Ktoré pochybujem že prekročia 14%THC, takže málo ktorý Slovák sa dostane nad 17%THC, pokiaľ sa k nemu nedostane nejaký kvalitný shit zo zahraničia. 


  Čo sa týka ÁNO/NIE? Pozitívne je že má veľa %THC, čo je fajn, pretože pacient môže dostať veľké množstvo lieku. Čo je zdravé pre telo, napr. menej dechtu atd. No pozor! Predsa je to 80%THC, skúsený vedia že byť nenažraný nie je najlepšie. 6x indoor cez kýbeľ, vitaj v pekle. Preto je dobré ak už aplikujete túto, na slovensku stále "drogu", aplikujte s mierou.

Dúfam že vás môj blog zaujal, peace.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára